Нашата стратегия

Евофарма е съсредоточена в две основни бизнес звена: фармацевтично и такова  на продукти без лекарско предписание. В съответствие с ценностите на нашата компания, целта ни е да доставим така необходимото модерно лечение на пациентите. Правим това, прокарвайки мостове за фармацевтичните компании и търговските марки от цял свят, за да навлязат на пазарите в Централна и Източна Европа и Швейцария. Ние разработваме и прилагаме успешни маркетингови стратегии за специфични редки заболявания и болнични лекарства, както и за лекарства, които не изискват рецепта.

 

Фармацевтични продукти

Фармацевтичните продукти представляват най-важният и най-бързо развиващият се сегмент на Евофарма. Фокусирани сме върху маркетинга на иновативни, специализирани лекарства, осигуряващи значителни клинични ползи и стойности, предимно в нашите ключови терапевтични области на гастроентерологията, неврологията, имунологията и онкологията.

 

Лекарства без рецепта

Все повече хора поемат отговорност за собственото си здраве и за здравето на семействата си, използвайки с лекарства без лекарско предпсиание. В Евофарма се стремим да дадем достъп до безопасните, иновативни и етични лекарства без рецепта до повече пациенти и потребители на нашите пазари, улесняващи здравословния начин на живот. Правим това за партньорските търговски марки, както и за нашите собствени марки, като напр. Revalid® в областтта на косопада и грижата за косата.